Marketingová komunikace
3letý bakalářský studijní program
Typ studia
Bakalářské (Bc.)
Forma studia
Prezenční/Kombinovaná
Školné
od 32 900 kč za semestr
Výuka
Akreditováno na Ambis VŠ
Marketing je klíčovou součástí každého efektivního podniku. Jak se do něj dostat do hloubky? Učte se moderní praktiky expertů z oboru.
Program vám poskytne nejen teoretickou znalost, ale také praktické dovednosti potřebné pro úspěch v marketingové komunikaci. Během studia budete mít příležitost pracovat pod vedením odborníků z praxe, kteří vám předají své cenné know-how a zkušenosti.
Budete se podílet na skutečných projektech, simulacích a případových studiích, což vám umožní aplikovat své znalosti v reálném světě a rozvíjet své profesní schopnosti. Studium vám otevře dveře ke širokému spektru profesních příležitostí v marketingu, reklamě, public relations a dalších souvisejících oblastech.
Uplatnění absolventa
▪ Marketingový manager, brand manager
▪ Vedoucí marketingového oddělení
▪ Obchodní zástupce, tvůrce obsahu
▪ Manažer komunikace, PR specialista
Profilové předměty
▪ Ekonomie, management, sociologie, psychologie
▪ Komunikace - masová, mediální a marketingová
▪ Základy grafiky a designu, tvorba obsahu
▪ Volitelné předměty
Dynamický obor se skvělým uplatněním!
Pro obor je zásadní, abychom vás co nejlépe připravili na následný pracovní život.
Během studia vám představíme kreativní projekty a stáže, které vám umožní přiblížit se reálnému pracovnímu prostředí marketingu.
Budete mít možnost zapojit se do tvorby strategií, kampaní a projekčních plánů, a to ve spolupráci s profesionály z průmyslu.
Pohled studentů
Praxe
Bakalářský studijní program Marketingová komunikace klade velký důraz na praxi během studia. Z tohoto důvodu absolvují studenti v průběhu studia 12 týdnů praktických stáží. Student na konci každého semestru vypracuje Zprávu o realizaci odborné praxe, jejíž součástí bude vlastní zhodnocení působení v organizaci a také přehled projektů a úkolů, na kterých student spolupracoval.
Student může praxi splnit třemi způsoby:
① Navrhne si sám organizaci, se kterou se domluví a praxi u ní absolvuje.
② Student pracuje v organizaci, která svou činností přímo souvisí se studijním programem a je v souladu s profilem absolventa.
③ Student má možnost využít smluvně zajištěné organizace, které se školou spolupracují.
Kde mohu praxe realizovat?
Chcete se stát marketingovým či PR specialistou?
Pošlete nám nezávaznou přihlášku a vyzkoušejte studium UJAK na vlastní kůži!
Rámcový studijní plán
Podívejte se, jaké předměty vás čekají od prvního do šestého semestru a co v nich budete probírat. Pokud vám nebude něco jasné, napište nám.
Předmět | Způsob zakončení |
---|---|
Úvod do marketingového myšlení | zkouška |
Teorie masové komunikace | zkouška |
Základy ekonomie | zkouška |
Základy sociologie | zkouška |
Prezentační dovednosti | zkouška |
Základy odborné práce | zápočet |
Předmět | Způsob zakončení |
---|---|
Masová a mediální kultura | zkouška |
Marketingová komunikace | zkouška |
Management | zkouška |
Spotřebitelské chování | zkouška |
Informační gramotnost a kritické myšlení | zápočet |
Cizí jazyk | zápočet |
Volitelný předmět | zkouška |
Předmět | Způsob zakončení |
---|---|
Média a mediální komunikace | zkouška |
Strategický marketing | zkouška |
Základy psychologie | zkouška |
Odborná praxe I | zápočet |
Cizí jazyk | zápočet |
Volitelný předmět | zkouška |
Předmět | Způsob zakončení |
---|---|
Marketingový management | zkouška |
Tištěná média | zkouška |
Metodologie odborné práce | zápočet |
Odborná praxe II | zápočet |
Cizí jazyk | zápočet |
Volitelný předmět | zkouška |
Předmět | Způsob zakončení |
---|---|
Praktikum grafiky a designu | zápočet |
Tvorba mediálních obsahů | zkouška |
Bakalářský seminář | zápočet |
Metodologie výzkumu společenských věd | zkouška |
Právo duševního vlastnictví | zkouška |
Strategická marketingová komunikace | zkouška |
Volitelný předmět | zkouška |
Předmět | Způsob zakončení |
---|---|
Digitální marketingová komunikace | zkouška |
Praktikum reklamního textu | zápočet |
Bakalářská práce | zápočet |
Volitelný předmět | zkouška |
doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Garant oboru Marketingová komunikace
„Působím také jako docentka na Žilinské univerzitě v Žilině a pravidelně přednáším na Mykolas Romeris University v Litvě a University of Johannesburg v JAR. V minulosti jsem zastávala například funkci koordinátora mezinárodního projektu EUFIN: Innovative integrated tools for financial literacy education across Europe. Do svých předmětů se snažím vnést interdisciplinární přesah a vysvětlit jednotlivá témata v dialogu se studenty založeném na širších společenskovědních souvislostech."